همه چی پیدا میشه
.:.‏ بخوان دعای فرج را که دعا اثر دارد‎ ‎.:.دعا کبوتر عشق است بال و پر دارد.:.بخوان دعای فرج را که یوسف زهرا‎ ‎.:.ز پشت پرده غیبت به ما نظر دارد .:.
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای من و آدرس soltanetanhayee.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Google Earth 6 برای رسد زمین و عکس برداری هوایی از کل مناطق

[ 29 آبان 1391برچسب:, ] [ 8 بعد از ظهر ] [ مهدی ]
دانلود نرم افزار خنده دار کردن عکس ها Magix FunPix Maker .


برخی از ویژگی های این نرم افزار

- قابلیت بامزه و خنده دار کردن عکس ها.
- داشتن انواع ابزارهای ویرایش چهره در عکس.
- امکان وارد کردن عکس های دلخواه در برنامه.
- قابلیت آپدیت و بروز رسانی.
- محیط گرافیکی ساده.
- داشتن حجم مناسب.

[ 29 آبان 1391برچسب:, ] [ 8 بعد از ظهر ] [ مهدی ]
  • نرم افزار امنيت , نرم افزار امنیتی , نرم افزار انتی ویروس , نرم افزار ضد هک

  • [ 29 آبان 1391برچسب:, ] [ 8 بعد از ظهر ] [ مهدی ]

    قفل گذاری روی درایوها

    Odin HDD Encryption نام نرم افزاری امنیتی است که علاوه بر رمزگذاری انواع درایوهای مختلف، از اطلاعات شما در برابر ویروس و آلودگی های احتمالی محافظت می کند.

    [ 29 آبان 1391برچسب:, ] [ 8 بعد از ظهر ] [ مهدی ]
    نرم افزار USB Disk Security حمایت 100% توسط درایوUSB را بر ضد نرم افزارهای مخرب برای کامپیوتر شما ارایه می کند , در صورتی که نرم افزارهای دیگر قادر به حمایت 90% از سیستم شما نمی باشند و نمی توانند برای حفاظت از کامپیوترهای افلاین موثر واقع شوند ونیازمند ان هستند که به صورت مرتب نرم افزار را بروزرسانی کنیم.هنگامی که ویروس یا کرم جدیدی وارد سیستم شما می شود سایر ضد ویروسها نیاز پیدا می کنند بروزرسانی نرم افزار را انجام دهند و باعث می شود که اسیب پذیری سیستم شما کم شود ولی USB DISK SECURITY با استفاده از تکنیک جدید و کار امد بدون نیاز به UPDATE کردن قادر خواهد بود از سیستم شما در برابر هر گونه خطری حفاظت کند.
    [ 29 آبان 1391برچسب:, ] [ 7 بعد از ظهر ] [ مهدی ]
    با ورود نرم افزار معروف و پرکاربرد Office 2010 بازهم بعضی از کاربران با مشکلی همیشگی، یعنی محیط گرافیکی نرم افزار Office مواجه خواهند شد. در سال 2007 که آفیس 2007 وارد بازار شده بود خیلی ها به خاطر محیط گرافیکی این نرم افزار که با ظاهری کاملا متفاوت عرضه شده بود ترجیح دادند با همان آفیس 2003 به کار خود ادامه دهند ، ولی چند ماهی نگذشته بود نرم افزاری معرفی شد که منوهای Office 2007 را مانند Office 2003 میکرد و به این ترتیب مشکل اکثر کاربران حل شد.
     


    [ 29 آبان 1391برچسب:, ] [ 7 بعد از ظهر ] [ مهدی ]
    [ 29 آبان 1391برچسب:, ] [ 7 بعد از ظهر ] [ مهدی ]
     
     
    این نرم افزار با حجمی بسیار اندک بهترین کارآیی را برای کاربران هدیه می دهد. بد نیست بدانید این نرم افزار با حجم کم و به صورت کاملا رایگان عرضه می شود. قابلیت هایی دیگر هم دارد که شاید در نرم افزار دیگری سراغ نداشته باشیم. یکی از آن ها به روزرسانی سریع نرم افزار است . یکی دیگر از این خصوصیات که شاید بسیاری از ما با آن روبه رو شده باشیم و راهی برای

    ALLPlayer Portable

     
    [ 29 آبان 1391برچسب:, ] [ 7 بعد از ظهر ] [ مهدی ]
    GOM Player 2010

     یک نرم افزار قدرتمند در عین حال ساده است که توانایی پخش بیشترین فرمتهای صوتی و تصویری را دارد. از جمله فرمتهای ویدئویی که GOM Player توانایی پخش آن را دارد Avi , Dat , Mpeg , DivX , XviD و بسیاری فرمتهای دیگر را نام برد. ویژگی خاص GOM Player این است که نیازی به کدک خارجی برای پخش فایلهای صوتی و تصویری ندارد بلکه با نصب این نرم افزار مالتی مدیا کدکهای خاص خود نرم افزار نصب میشود و شما نیازی به پلیر خارجی برای پخش فایل ها ندارد. همچنین GOM Player توانایی پخش فایلهای Stream آنلاین مانند ASF/OGG/MP3/AAC/MPEG PS/MPEG TS را نیز دارد.
    قابلیت ها:
    * قابلیت پشتیبانی از تمامی کدکهای تصویری
    * قابلیت پشتیبانی از تمامی کدکاهای صوتی
    * قابلیت پخش فایل های AVI مشکل دار که فریم هایی را از دست داده اند.
    * قابلیت اضافه کردن پوسته و تغییر دادن ظاهر نرم افزار, قابلیت نمایش ساب تایتل , قابلیت بزرگنمایی , تنظیم سرعت پخش فایل

    نکته:
    -برای دانلود اسکین های زیبا برای گوم پلیر اینجا را کلیک کنید

    دانلودGOM Player 2010 v2.1.26.5021 Final

    [ 29 آبان 1391برچسب:, ] [ 7 بعد از ظهر ] [ مهدی ]

    دانلود به روز رسانی آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security نسخه 3 و 4 بدون اتصال به اینترنت تا تاریخ پدیت آفلاین نود 32 تا اول تیر ماه 1390 - 6227- 20110622

    دانلوددرادامه مطلب...

     Download Now

    [ 29 آبان 1391برچسب:, ] [ 7 بعد از ظهر ] [ مهدی ]

    طبق گزارش اخیر سایت AV-Camparatives آنتی ویروس قدرتمند مک آفی انترپرایز جزء 4 بسته های امنیتی برتر دنیا است. این آنتی ویروس که محصول شرکت آمریکایی McAfee می باشد، طی گذشت سال های زیاد و کسب تجربه های فراوان از سوی برنامه نویسان این شرکت، هر ساله بسته امنیتی معروف خود را به روز کرده تا کاربرانش شاهد کیفیت برتر آن باشند. به دلیل تحربم بودن ما ایرانیان از سوی کشور آمریکا، هر نسخه ای غیر از McAfee VirusScan Enterprise  از محصولات این شرکت، امکان آپدیت و به روز رسانی وجود ندارد. همچنین فقط برای نسخه Enterprise قابلیت آپدیت آفلاین وجود دارد. در این ورژن همه مشکلات نرم افزار گرفته شده و آن را آپدیت کرده اند.
    ورژن انترپرایز شامل آنتی اسپای است که می تواند از ورود انواع نرم افزارهای مخرب، Spyware، تروجان، Wormها و ... جلوگیری کند.
    قابلیت های کلیدی نرم افزار McAfee VirusScan Enterprise v8.7i Patch 4:
    - به روز شدن دیتابیس نرم افزار برای تشخیص بهتر مخرب ها توسط نرم افزار
    - از بین رفتن اکثر باگ و اشتباهات نرم افزار در این نسخه
    - اضافه شدن یک فایروال قدرتمند، برای زیر نظر داشتن دسترسی ها
    - بهبود یافتن موتور جستجوی بسته امنیتی مک آفی
    - جلوگیری از انتشار و اجرای ویروس ها در حافظه رم و سپس روی هارد دیسک
    - بهینه شده برای استفاده در Note Book ها
    - استفاده خیلی کم ار منابع سخت افزاری سیستم
    - زیر نظر داشتن نرم افزارها، سی دی و Memory Flash های داری Autorun
    - پشتیبانی از اکثر نسخه های ویندوز از جمله ویندوزهای ویستا، 7 و Server 2008 RC2
    - و ...
    نکته:
    -این نسخه قدرتی برابر با Mcafee Total Protection 2010 داشته است

    - این نسخه از شهریور ماه 89 فقط از طریق فایلهای آپدیت سایت به روز می شود و IPهای ایرانی اجازه دریافت فایل و آپدیت آنلاین را ندارند. آپدیت این ورژن برنامه تا امروز را از اینجا دریافت کنید.

    دانلود

    [ 29 آبان 1391برچسب:, ] [ 7 بعد از ظهر ] [ مهدی ]

    Nero Burn Lite 10.5.10500 یک از قویترین و قدیمی ترین برنامه های رایت که تقریبا تمام کسانی که برنامه ای را رایت نموده اند با آن کم و بیش اشنا هستند ارائه گردیده است. این نسخه به صورت سبک اماده گردیده و دیگر امکانات اضافی ندارد و برای سیستم های لپ تاپ و سیستم های معمولی فوق العاده میباشد .

    این نرم افزار برروی ویندوز محبوب هفت (سون) به راحتی نصب می شود.

    نکته:

    -برای نصب از سریال داخل فایل serial.txt استفاده کنید.

    -پیشنهاد ما به شما دانلود این نرم افزار موفق برای رایت دیسک است به دلایل مختلف از جمله اینکه؛ برای نصب نسخه کامل وقتی در حدود 40 دقیقه باید بگذارید.به بسیاری از نرم افزارها نیازی ندارید و فایل نصبی دارای حجم بالای 350 مگابایت است.
    ایم ورژن شامل برنامه های زیر هست :
    Nero BurningROM
    Nero Express (Optional
    Nero Cover Designer (Optional
    Nero Burning Rights (Optional
    Nero DiscSpeed (Optional
    Nero InfoTool (Optional
    Nero WaveEditor (Optional

     

    دانلود

    [ 29 آبان 1391برچسب:, ] [ 7 بعد از ظهر ] [ مهدی ]


    طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر...

    [ 29 آبان 1391برچسب:, ] [ 7 قبل از ظهر ] [ مهدی ]


    حتما هریک از ما بارها در مورد نرم افزارهای بازیابی شنیده ایم و شاید شاید هم از آن ها به دفعات استفاده کرده باشیم، این که طر کار این نرم افزارها چگونه است نکته بسیار جالبی است زیرا وقتی کاربری اقدام به حذف یک فایل می نماید تنها در معدود دفعات است که فایل به طور کامل از روی حافظه و یا هارد دیسک پاک می شود و در بیشتر موارد یک نمونه از آن بر روی هارد دیسک باقی خواهند ماند، به این که گفته می شود اگر دقیقا برروی همان آدرسی که فایل مورد نظر بوده اطلاعات جایگزین شود دیگر قابل بازیابی نخواهد بود هم نمی توان زیاد اعتماد کرد، زیرا بارها پیش آمده که یک هارد دیسک کاملا پر و به دفعات فرمت و Fdisk هم شده ولی بازهم پس از مدت طولانی اطلاعات قابل بازبینی و بازیابی بوده اند.

    [ 29 آبان 1391برچسب:, ] [ 7 قبل از ظهر ] [ مهدی ]

    یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همینطور بسیار سبک طراحی شده است . Download کننده Orbit بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریبا قادر به ِدانلود هر چیزی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئنا چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود .
    از امتیازات بارز برنامه نسبت به برنامه های مشابه میتوان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان میتوان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمیتواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و Grab++ را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.

     

    وِیژگی های نرم افزار Orbit Downloader v2.7.7:
    - سرعت فوق العاده: افزایش سرعت Download تا ۵۰۰ درصد با استفاده از تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف
    - فوق العاده سبک: Orbit Downloader با حجمی بالغ بر ۲/۰۱ MB کمتر از ۳ MB از RAM شما را اشغال و در هنگام Download هم نهایت ۳ درصد از CPU شما استفاده می کند.
    - کاربری آسان: با ظاهری روشن و آسان ، انجام تنظیمات را هم برای کاربران تازه کار و هم برای حرفه ای ها آسان نموده است.
    - فراگیرترین Download کننده: با پشتیبانی از تمامی Protocol های موجود برای تمامی Download های شما دارای کاربرد می باشد .
    - رایگان و امن: بدون ابزارهای تبلیغاتی و یا جاسوسی !
    جدید ترین ویژگی های اضافه شده در این نسخه :- توانایی دانلود موزیک های آنلاین از سایت های Support Social Music Download: Pandora, Yahoo, Myspace, IMEEM, Radioblogclub, Lala and more و …
    - توانایی دانلود ویدئو های آنلاین از سایت های Youtube, Dailymotion, Myspace, Yahoo, Metacafe, Google و … .

    قابلیتهای کلیدی نرم افزار Orbit Downloader v2.7.7:
    - برنامه ای کاملا رایگان و کابرد بسیار آسان
    - سرعت بسیار بالا در دانلود فایلها تا ۵۰۰%
    - دانلود با سرعت بالا ، مشغول نبون CPU ، استفاه آسان
    - پشتیبانی از پیشوند های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP
    - دانلود از سرور های ارائه دهنده P2P یا همان Torrent
    - دانلود فایل های YouTube , Rapidshare , Flash ,Music , …
    - توانایی دانلود ویدئو های آنلاین
    - پشتیبانی از IE, Firefox, Maxthon و Opera
    - و…

    download1 دانلود با حجم ۲/۲۸ مگابایت | لینک کمکی

    [ 25 آبان 1391برچسب:, ] [ 10 قبل از ظهر ] [ مهدی ]

    تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید فرمت یک عکس را تغییر دهید بدون افت کیفیت پس ابتدا کاربر وارد برنامه Paint می شود و این کار را انجام می دهد و شاید هم شما برعکس این کار را انجام بدهید به طور مثال شما یک فلاپی ( Floppy ) دارید که حجم بسیار کمی دارد و نمی توانید بر روی آن فلاپی عکس مورد نظر خود را بریزید اما چاره کار چیست ؟ کاربری که می خواهد این کار را بکند از انجام دادن این کار صرف نظر می کند امروز قصد داریم که نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که این کار را برای شما بسی آسان تر می شود این نرم افزار Right Click Image Convertor نام دارد این نرم افزار به دو صورت قابل اجرا است یک خود نرم افزار که شامل ۱۰ قسمت File که این قسمت حاوی Convert  و Add File و Remove File و Exit  است و قسمت بعدی Option نام دارد که شامل Preferences و Save Default Option می باشد قسمت دیگر Help است که این قسمت داری Help File و Buy Right Click Image Convertor و Send Us A Mail و Visit Kristanix Web Site و About است قسمت بعدی Resize  است که  کاربر می تواند سایز بزرگی و کوچکی عکس خود را انتخاب کند و قسمت بعدی Rotate است که کاربر می تواند عک سخود را در چند زاویه بچرخاند قسمت بعدی Option است که کاربر می تواند کیفیت و حجم عکس خود را انتخاب کند این قسمت دارای ۴ کیفیت Bad و Average و Normal و Good و Superb است قسمت بعد Convert است که به کاربر این امکان را می دهد که عکس خود را ذخیره ( Save ) کند قسمت بعد Add File است که به کاربر این امکان را می دهد که عکس های مورد نظر خود را در نرم افزار اجرا کند و قسمت بعد Remove File نام دارد که به کاربر این امکان را می دهد فابل برخی از فایل های خود را پاک کند
    طریقه ی کار با Right Click این است که کاربر می تواند بر روی عکس مورد نظر خود راست کلیک کند و فرمت مورد نظر خود را انتخاب کند فرمت ها از این قبیل هستند JPG و BMP و GIF و PNG و ICO و PBM و PGM و PPM و PGM و TGA و ….
     

     

    download1 دانلود با حجم ۱/۶۳ مگابایت | لینک کمکی

    key پسورد فایل : www.farsidl.org

    [ 25 آبان 1391برچسب:, ] [ 10 قبل از ظهر ] [ مهدی ]

    انگار بازار داغ رقابت در جهان مجازی پایان ندارد هر روز خبری جدید از هر محصولی جدید . نکته جدید و جالب تر ورود شرکت های مختلف به زمینه های فعالیت در حیطه اینترنت و تبلیغات آنلاین
    آخرین اتفاقی که در این زمینه رخ داده است ارائه مرورگر وب شرکت گوگل است شرکتی که همه کاربران به اندازهکافی با آن آشنایی دارند و اقدام به طراحی و ارائه مرورگر اختصاصی خود کرده است.
    نام این مرورگر گوگل کروم ( Google Chrome ) نام دارد .بعد از انتشار نسخه های جدید مرورگر Firefox و IE و پس از گذشت چند ماه از ارائه نسخه ویندوزی سافاری شرکت اپل ( Apple Inc ) این بار نوبت به گوگل رسیده است تا وارد ماجرا شود . به نظر می رسد اهداف پیش روی گوگل کمی فراتر از ارائه یک محصول عادی باشد باید منتظر ماند و دید که در ادامه چه اتفاقی رخ خواهد داد .
    چرا گوگل ؟
    با توجه به این مطلب که شرکت گوگل درسالیان گذشته موفقیت های فراوانی را در عرصه موتور جست و جو کسب کرده است و هم اکنون به عنوان پر مخاطب ترین محصول این زمینه شناخته می شود تمایل این شرکت برای ورورد به عرصه جدید رقابتی یعنی عرصه مرورگر هایوب کمی جالب به نظر می رسد البته واقعیت این است که گوگل کرومدر شرایط فعلی آن چنانچشم گیر و خارق العاده نبوده است. که بتواند در صدر جدول مرورگر ها قرار گیرد اما به احتمالفراوان نسخه های بعدی آن چاره ای جز این ندارد که حرفی برای گفتن داشته باشد به هر حال انتشار این مرورگر به عنوان اولین قدم شرکت گوگل در این عرصه در نوع خود قابل احترام است . در ادامه با یکی از ویزگی های شاخص گوگل کروم آشنا می شویم
    میهمان میزبان می شود ؟
    شاید ارائه مرورگری که بتواند در ابتدای راه رقابت پایاپایی با دیگر مرورگر ها داشته باشد معقول به نظر نرسد اما بی تردید دست زدن به  چنین کاری از سوی شرکت معتبری همچون گوگل نمی تواند بدون فکر و منطق باشد یک مسئله بسیار مهم در پشت این ماجرا وجود دارد موتور جست و جوی گوگل با تمام قدرت و توانایی و تعداد زیاد کاربران در سراسر جهان تا به حال همیشه به عنوان یک مهمان در سایر مرورگر ها استفاده می شده است.Firefox , IE , Opera و … انتخاب های مختلف کاربران برای استفاده از جست و جو گر گوگل بوده است اما ارائه مرورگر کروم ماجرا عوض کرده است از این پس گوگل می تواند میزبان خود باشد ضمن این که با در نظر داشتن احتمال اتخاذ چنین هدفی می توان آینده بسیار خوبی را برای این مرورگر متصور بود.
    یک ویزه گی جدید !
    اگر از کاربران حرفه ای رایانه باشید با Windows Task Manager آشنایی دارید اگر هم نیستید ما شما را راهنمایی می کنیم .
    در صفحه ویندوز خود کلید های Alt + Ctrl را نگه دارید و کلید Del را نیز بیفشارید پنجره بخش Processes را انتخاب کنید با این کار تمامی برنامه هایی را که هم اکنون در ویندوز در حال اجراست مشاهده می کنید البته برخی از آن ها برنامه های در حال اجرای اختصاصی ویندوز است .میزان استفاده از CPU و RAM سیستم که هر برنامه استفاده می کند نیز قابل مشاهده است.
    شرکت گوگل این قابلیت را در گوگل کروم گنجاده است بنابر این اگر شما به طور زمان در حال استفاده از چند لینک مختلف در Tab های مختلف این مرورگر باشید . قادرید میزان استفاده از RAM و CPU مربوط به هر Tab را مشاهده کنید برای این کار لازم است روی گزینه زیر Control The Current Page که در سمت چپ نوار ابزار دیده می شود کلیک می شود کلیک و گزینه Developer را انتخاب کنید و بر روی گزینه Task Manager در این بخش قابلیت ذکر شده را به شما نمایش می دهد راه میان بر برای رسیدن به این ویزه گی استفاده ار کلید های Shift و Esc است.
    جست و جوی پنهانی فضای دید گسترده
    یکی از نکاتی که به عنوان قابلیت های جدید این مرورگر ذکر می شود امکان جست و جوی پنهانی آن است.
    ویزه گی  های قابل پیش بینی
    از دیگر قابلیت های گوگل کروم که روی آن تاکید شده است میزان کمتر اشغال حافظه و درگیری CPU است . البته صحبت درباره این ویزه گی ها برای هر مرورگر جدیدی که به بازار عرضه می شود  قابل پیش بینی است و به عنوان اولین المان های تبلیغاتی به حساب می آید

     


    download1 دانلود با حجم ۹ مگابایت | لینک کمکی

    key پسورد فایل : www.farsidl.org

    [ 25 آبان 1391برچسب:, ] [ 10 قبل از ظهر ] [ مهدی ]

    شاید شما تا به حال نام مرورگر Flock 2.0 Social Browser را نشیده باشید. در این پست شما را با این مرورگر آشنا می کنیم پایه و اساس فلاک طبق فایر فاکس طراحی شده است اما تفاوت های فراوانی با فایرفاکس دارد و هنگامی که وارد این مرورگر می شوید این مرورگر به طور خودکار صفحه Flock – Getting Standard باز می شود گزینه اول در این صفحه Flock Connotes You To Your Friends  که سه سایت Face Book و My Space و Digg را به اطلاع شما می رساند قسمت دوم Easily search for photos and videos است که دو سایت مشهور You Tube و Flickr را به اطلاع شما می رساند قسمت سوم Stay connected with your webmail است که به اطلاع شما می رساند Gmail و Yahoo Mail و Aol Mail را به اطلاع شما می رساند قسمت چهارم Connect with your blog است که سه سایت مشهور WordPress و Blogger و Live Journal را به اطلاع شما می رساند و قسمت چهارم Upload photos with Flock است که سه سایت مشهور Tiny Pic و Photo Bucket و Picasa را به شما معرفی می کند فسمت آخر ( قسمت پنجم ) Keep online favorites close  است که دو سایت مشهور Magnolia و Delicious  را به شما معرفی می کند سرعت لود شدن صفحات اینترنتی در این مرورگر بسیار بالا است دلیل آن ذخیره سازی محتویات سایت ها در حافظه داخلی و استفاده از بانک اطلاعاتی آن ها است . نسخه دوم فلاک که به تازگی ارائه شده است فایرفاکس قسمت سوم را الگویخود قرار داده است در ادامه به هماهنگی با اکثر نرم افزار های مدیریت دانلود ( Download Manager ) بارگذاری ساده اطلاعات در سایت های مختلف و هماهنگی با صفحات RSS سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز است .

     

    download1 دانلود با لینک غیر مستقیم از سایت Rapidshare با حجم ۱۲ مگابایت

    key پسورد فایل : ندارد

    [ 25 آبان 1391برچسب:, ] [ 10 قبل از ظهر ] [ مهدی ]
    صفحه قبل 1 صفحه بعد
    درباره وبلاگ

    *.:.‏* ‏Mehdi‎‏ ‏ *.:.* ‏ ‏ ‏ *.:.* ‎ *‎.:.**.:.* ‎ *.:.* ‏ ‏ *.:.* *.:.* .:.‏ ‏* .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:.:.‏ تا توانی بگریز از یار بد ‏ ‏ یار بد بدتر بود از مار بد مار بد تنها تو را برجان زند، ‏ ‏ یار بد برجان و برایمان زند .:. * .:. ‏ *‏.:.‎*‎ .:. * .:. *‎.:. * .:.‎*‎ .:. * .: ***سلام دوستان گل وعزیزم از اینکه وب منو انتخاب کردید سپاسگذارم‎ *‎‎*‎‎*‎ * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. ‎‎‎ ‎لطفأ نظر بدید وانتقاد و پیشنهاد بدید هرچی دوست داشتید بنویسید وحرف دلتون و بزنید .:.‏ * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * ‏ شیشه ها شکستنیست ....زندگی گذشتنیست....این فقط محبت است که ماندنیست .:.‏ ‏* .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. *
    آرشیو مطالب
    آذر 1392
    آبان 1392 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391
    امکانات وب

    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    خبرنامه وب سایت:





    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته :
    بازدید ماه :
    بازدید کل :
    تعداد مطالب : 274
    تعداد نظرات : 83
    تعداد آنلاین : 1



    Alternative content





    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت